hategame logo
Battlefield Hardline - 900p за PS4, 720p за Xbox One
пуснато на 09 март 2015 от pseto
battlefield hardline 9
Едва ли е чак толкова изненадващо, но вече е официално - Battlefield Hardline няма да върви в резолюция 1080p нито на Xbox One, нито на PlayStation 4. Новината идва от разработчиците Visceral в Twitter. По-конкретно, Hardline ще върви в 900p за PS4 и 720p за Xbox One.

Така за пореден път се случват две познати неща. Първо, новите конзоли не успяват да подкарат модерни заглавия в 1080p. И второ, Xbox One засега не може да достигне PS4 по производителност.

Интересно е, че не се споменава фреймрейта, в който ще върви Battlefield Hardline за конзоли. Ще е изключително изненадващо обаче, ако е по-висок от 30 кадъра в секунда.

Шутърът очакваме на 17 март за PC, настоящото и предходно поколение на Xbox и PlayStation. Но дали играта ще бъде успешна? Съвсем скоро ще имаме отговор и на този въпрос.

Коментари
undefined
конзоладжия
09 март 2015
Зле Зако ги купувахме тия новите кашони, игри няма, хората вече говорят все повече за 4к гейминг ние тука за фулл хд се борим и не можем да я докараме....
PornFlakes avatar
PornFlakes
09 март 2015
"Първо дропнахме резолюцията, след това фреймрейта, а с launch-day пача, ще дропнем и геймплея''

Излагацията е пълна

pseto avatar
pseto
09 март 2015
Доста разочароват новите конзоли, особено откъм способност да сколасат до 1080p... като гледам най-популярната резолюция ще е 900p известно време. Вероятно ще се подобри ситуацията в някой момент, ама едва ли много скоро. И все пак е абсурдно - last-gen = 720p, next-gen = пак 720p.

Ама като така между другото го обявяват точно в последния момент, че да не се разрази някой скандал. Макар че това като нищо може и да се случи...

PornFlakes avatar
PornFlakes
09 март 2015
Мхм, единствено от 1st party ексклузивите очаквам 1080p и гладък геймплей, което пак не е малко, но на фона на целият маркетинг, особено от страна на MS е разочароващо. Все още имам надежда, че като поопознаят SDK-овете, има шанс да видим 1080p на новите конзоли като стандарт. В крайна сметка, първите години на последното поколение, особено за PS3 бяха доста рехави, въпреки че архитектурата на PS4/Xbone е доста по-позната и отворена.
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
09 март 2015
Псето на конзола или на пц ще играеш Battlefield Hardline?Иначе в момента конзолите се провалят по ексклузиви но откъм продажби са много добре.А едва резолюцията ще се подобри в следващата година за конзолите.Pseto а и така не разбрах защо си купи пс4 на безумна цена.
Charcharo avatar
Charcharo
09 март 2015
" last-gen = 720p"

Last Gen... бяха 650-700p и 20-28 кадъра

Tiger avatar
Tiger
09 март 2015
Сперед мен проблема не е в самите конзоли, и по-специално в хардуера, мисля че проблема е при разработрчиците, просто не могат да усвоят работата със самия софтуер предполагам, и от там това мазало при конзолните и още по-голямо мазало при PC версиите на игрите
nightwarrior avatar
nightwarrior
09 март 2015
Проблемите при РС верисийте са предимно от претупване. Вярно, понякога и незнанието е голям фактор. В момента конзолите и компютрите са изключително близки като архитектура. Реално за да се постигат по-лоши резултати на РС говори или за прекомерна некадърдност или за умишлено изрязване(Watch Dogs например). Ако случая беше като с PS3, бих се съгласил с теб. Там самата архитектура на конзолата беше нещо много различно и поне в началото разработчиците очевидно изпитваха проблеми, тук това не би трябвало да го има. Целият тоя шум дето беше за некст джен изживяване и т.н. се оказа празни приказки(поне за момента).
Tiger avatar
Tiger
09 март 2015
съгласен съм с това което казваш, но случващото се ме навежда имено на тази мисъл, че не могат да боравят адекватно с наличните ресурси, хардуерни или софтуерни. И в този ред на мисли си прав, че тези платформи страшно много се доближиха на хардуерно ниво, и на теория трябва да виждаме адски добре полирани и оптимизирани продукти на всички платформи, обаче това не се случва. И едва ли е някакъв маркетингов трик в който сами си серат(с извинение) на имената си в индустрията, осбеноо големите студия и разпространители. И точно това ме навежда на мисълта че не могат да боравят адекватно с настоящото конзолно поколение, от което индиректно стратат и PC версиите на игрите без значение дали става въпрос за влагане на целия ресурс в конзолните версии, или просто не им пука за PC платформата, нещата никак, ама никак не са розови нито за разработчици и разпространители и за самите потребители, каквито сме всички ние.
pseto avatar
pseto
09 март 2015
Според мен просто се инвестира по-малко време в доизкусуряването на игрите, поне в момента. Не би трябвало архитектурите на PS4 и Xbox One да са им проблем, пак има разни детайли, например споделената памет (от която страдат предимно PC геймърите - портовете, лапащи RAM като невидели). Просто си мисля, че с доста по-мощния хардуер на PS4/Xbox One, сравнено с миналите конзоли, разработчиците един вид са се разглезили и не полагат същите усилия да изкопчат максималното от хардуера, както се правеше примерно с миналото конзолно поколение. Реално The Last of Us и някои подобни заглавия бяха... гига красиви на един смотан и стар хардуер.

Тоест, по същата логика след 3-4 години дори на PS4 и Xbox One трябва да видим внушителни красоти. То и The Order: 1886, въпреки ограниченията си, беше прекрасен в технически аспект (а това не го казвам често).

Но в момента е трудно да се каже, че новите конзоли не разочароват, напротив. Ся е малко смешничко 720p игра, то е ясно, че не е същото 720p като Xbox360, най-малкото текстурите ще са по-детайлни и ще има повече ефекти. И все пак...

nightwarrior avatar
nightwarrior
09 март 2015
The Order не беше ли заключен на 30 кадъра(за резолюцията не помня). Не казвам, че това и е най-големия проблем и че не е красива игра, просто и любопитно, че и този бенчмарк не можа да постигне повече. Донякъде съм съгласен, че прибързват и претупват, но доколкото знам The Order се разработва доста време, а очевидно не е отишло в геймплей и стори
Tiger avatar
Tiger
09 март 2015
Може и да претупват работата, ама това си е ритуално самоубийство от тяхна страна ако е истина. Според мен просто толкова им е капацитета към момента. Ако водехме този разговор преди половин година щях да кажа, че го правят нарочно, за да пускат игри едновремено за старото и новото поколение, ама официално сарото поколение си умря, ако видим в бъдеще игри за него ще е от някое независимо студио(което в никакъв случй не е нещо лошо).
И така ми звучи единствения логичен вариант, е просто толкова да си могат към момента, щото иначе не виждам логика нарочно да си разбиеш със засилка лицето в бетона.

А от дуга страна спор няма че това конзолно поколение много меко казано, супер много го хайпнаха

pseto avatar
pseto
09 март 2015
@nightwarrior - да, с 30 кадъра върви The Order: 1886, а също така и резолюцията не е 1920 на 1080, тъй като има шибани, ебани, гнусни черни линии в горната и долна част на дисплея. Смисъл, нито са го докарали на "истинско" 1080p, а е нещо по-ниско, нито са го докарали и на кадри (макар че в тая конкретна игра наистина няма и грам значение, с тея супер статични ковър престрелки). И все пак, анимациите, атмосферата и графиката са наистина... впечатляващи дори и за мен. Но да, ако направим едно сравнение с PC - такова не може да има.

@Tiger - продажбите и на PS4/Xbox One, и на игрите вървят феноменално. Реално погледнато, ако се представи най-доброто в началото би било самоубийство, мисля. Защо? Просто ще се вдигне летвата. Когато имаме 720p игри, а после почнат да идват 1080p... има някаква градация, нещата стават все по-добри и по-добри и геймърите си казват - "Еее, ето, прогрес, конзолата ми става все по-ценна" един вид. А ако всичко е добро в началото, после все по-трудно ще можеш да впечатлиш аудиторията...

goblin avatar
goblin
09 март 2015
Не е в усвояване на СДК-тата, а в обема текстури и 3Д обекти небходими за по-високата резолюция. За истинска 720р трябват окло 15 ГБ (не говоря за коридорни шутъри или по-старите PS3 игри, които ъпскейлваха от нейтив резолюцията си). За 1080р отиват към 50 ГБ, а за истинска 4к ги брой 150+ и студиа с 1000+ човека само в арт отделите. А всеки човекочас струва пари ...
Друг въпрос е, че по-слабичката Х1 се задъхва като хардуер още на 900р
nightwarrior avatar
nightwarrior
09 март 2015
@pseto - не ми беше идея да сравнявам РС и конзоли. Просто ми е любопитно какво точно е сбъркано с тази игра и един вид разсъждавам наглас(на писане ). Играта е със слаб геймплей и омазано стори. Очевидно е правена с идея да изтъкне графика(и както беше казала една от компанията, кинематографичност). Тогава защо не се справиха след дългата разработка. Вариантите са два - хардуера не го позволява(надявам се да не е това) или е проява на некадърност(с оглед на геймплея, който извадиха... много е вероятно).

А иначе съм склонен да мисля, че има нещо вярно в думите ти. Не върви в началото да извадят нещо брутално добро, а след това да не могат да стигнат вече приповдигнатия стандарт.

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
09 март 2015
Nightwarrior правиш опити за разпалване на война между конзолни играчи и пц играчи.Опитите обаче са ти глупави и нямат шанс да успеят.
nightwarrior avatar
nightwarrior
09 март 2015
Разбира се, че правя опити, коментирайки качествата на конкретна игра(която я няма за РС) и коментар върху излязлото на конзоли от ново поколение до момента... направо не знам как ме разкри, що вместо Пабло Ескобар не се написа Шерлок или поне Еркюл Поаро.
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
09 март 2015
Ти си ми ясен още от пц мания.Не се прави на света вода ненапита.А и съм писал с такива хора като теб.Опитват са да запалят потребителска война и гледат сеир после.
Charcharo avatar
Charcharo
09 март 2015
"Ти си ми ясен още от пц мания.Не се прави на света вода ненапита.А и съм писал с такива хора като теб.Опитват са да запалят потребителска война и гледат сеир после."

Illuminati alert!
So conspiracy

Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
09 март 2015
Изтрит коментар
nightwarrior avatar
nightwarrior
09 март 2015
Може и да познаваш някой, ма явно ти се сливат персонажите. Никога и никъде не съм опитвал да разпаля война. Колкото кое предпочитам - РС, но всеки сам си избира на какво ще се забавлява, аз принципно нямам нищо против дадена платформа. Но какво ли се опитвам да те финтирам, установихме че си поне Шерлок. Мисли каквото искаш, не ми пречиш.
pseto avatar
pseto
10 март 2015
@nightwarrior - по повод на горния ти коментар - мисля, че нещата опират до вложени към момента ресурси, освен и другото, че разпространителите (поне за мен) не се хвърлят да предлагат най-доброто към момента. Онова, което представиха куп компании - включително EA, Activision и т.н. в края на предходното конзолно поколение показва, че когато е нужно, кадърност има. Когато има мотивация. Засега... нещата вървят и без да се раздаваш. Тогава защо да го правиш?

Нещо като да си на работа. Вършиш си работата на X ниво, колкото да са окей нещата. Ако тръгнеш да се раздаваш прекалено много - това ще ти стане задължение. И ще се иска повече от теб. Ако традиционно даваш по 1 час извънреден труд - ще почнат да се искат 2, 3, 4. Поставиш ли един път прецедента. Същото е и с игрите... и съм убеден, че бай ти Котик и другите шефчета с няколко декади опит знаят добре какво вършат.


@goblin - те резолюциите вече започнаха да се хвърлят като някакви празни слогани и нищо повече. Реално един The Last of Us е много по-красив от куп уж "1080p" игри. Да, окей, може да има и куп трикове, може дадени елементи да не са дори и 720p - само да изглеждат така от далечината... ама графиката си е фокус... един вид. Важна е илюзията за мнозина от нас. Аз никога не тръгвам да се взирам в някоя стена от 2 сантиметра в игра, че да кажа - "А, виж, тук е размазано"... ако от 2-3 (игрални) метра ми е окей, то е все тая. Пък и ми е малко смешно като се представя някоя инди игра с ретро графика стил 80-те със слогана - "1080p, 60 fps". Ташак.

Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
09 март 2015
Изтрит коментар
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
09 март 2015
Токси да нямаш шизофрения а?
Charcharo avatar
Charcharo
09 март 2015
Уви може и да е прав.
I blame EA though.
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
09 март 2015
Не вярвай на Токсик и неговите бръщолевици.Когато прогнозира нещо винаги лъже нагло или не познава нищо.
Nreth avatar
Nreth
09 март 2015
EA изгубиха прекалено много през годините,не вярвам,че ще ги затрият толкова лесно.
Charcharo avatar
Charcharo
09 март 2015

Наистина мисля, че може да са следващите.

Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
09 март 2015
Изтрит коментар
Charcharo avatar
Charcharo
09 март 2015
Направи ги 10 и ще се съглася
Nreth avatar
Nreth
09 март 2015
Баси мазохиста трябва да си,за да играеш точно тази игра(даже целият франчайз) на конзола.Ако искаш качествен конзолен шутър,пускаш Killzone,Resistance,Halo или дори CoD...ама баш Battlefield...
Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
09 март 2015
Изтрит коментар
Nreth avatar
Nreth
09 март 2015
Няма пълно щастие,знаеш.
Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
09 март 2015
Изтрит коментар
Tiger avatar
Tiger
09 март 2015
@psetoр мога да се съглася с теб, думите ти имат доста логига. Наистина може да си пазят нещо в ръкава за след две-три години примерно, ама много тъпо звучи цялото това нещо.
Но има логика, що да се напъват и инвестират в оптимизации и простотии, щом продажбитае са си много добри, и с малко инвестиция и усилия си правят кинти.
Former Gaming Glory avatar
Former Gaming Glory
10 март 2015
Епа Frostbite не е за всеки.
Zipy avatar
Zipy
10 март 2015
Колебая се кое ще е по-скучно, това или Еvolve.
nightwarrior avatar
nightwarrior
10 март 2015
За мен това. Еволв хич не ми хареса и едва ли някога повече ще я играя, но поне идейно е нещо ново
pseto avatar
pseto
10 март 2015
И аз съм съгласен с това твърдение, изглежда Hardline ще си е просто FPS на килограм. Интересно ми е дали изпълнението в мултито ще е като на DICE... малко се съмнявам (говоря за позитивите, тъй като ако се изсипят и негативите - доста зле...).
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
10 март 2015
Hardline ще бъде слаба игра но ще е по добра от тоталния провал Evolve.
nightwarrior avatar
nightwarrior
10 март 2015
Не казвам, че ще е по-успешна. Двете не ми харесват, но честно казано прекарах повече време в бетата на Evolve отколкото на Hardline. Затова и за мен втората е по-скучна. Не ме разбирай погрешно, не бих играл Evolve, но просто идеята, макар и не абсолютно нова, не толкова експлоатирана, колкото тази на BF-a. Друг е въпроса, че поне за мен поднасянето и е незадоволително.
pseto avatar
pseto
10 март 2015
И мен отворената бета на Hardline ме изгуби за около 2-3 часа. Един голям meh почувствах и нищо повече.
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл