hategame logo
Assassin’s Creed Victory ще се нарича Syndicate?
пуснато на 08 май 2015 от pseto
assassin's creed victory 1

Новото издание в Assassin’s Creed поредицата няма да се нарича Victory, както твърдяха слуховете от края на миналата година. Вместо това Ubisoft са решили да прекръстят играта на Syndicate. Това става ясно от нова статия в изданието Kotaku.

Според източници на една от водещите гейм медии днес, Ubisoft са решили да сменят името на играта си. Добавя се, че точният ден, в който ще бъде представено заглавието е вторник – или 12 май. Това ще се случи чрез предварително записан интернет стрийм.

Не става ясно каква е причината играта вече да се нарича Assassin’s Creed Syndicate. Дали пък заради изтеклите данни миналата година? Или е нещо друго?

Разбира се, редно е да се отбележи изрично, че тук говорим за изтекли информации. Така е възможно да не се окажат истина. И все пак - именно Kotaku ни представи снимки и дори геймплей кадри от Assassin’s Creed Victory… опс, Syndicate, тъй че можем да предполагаме, че източниците на медията са стабилни.

И все пак, интересното тепърва предстои. Дали ще научим достатъчно детайли (евентуално) вторник следващата седмица?

Коментари
Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
08 май 2015
Изтрит коментар
rosniak avatar
rosniak
08 май 2015
След като ще е Syndicate сигурно ще върнат и гилдиите.
А Toxic да не се обажда много, много....
LethianDream avatar
LethianDream
08 май 2015
Според мен това са безпочвени слухове, една приятелка бачка в Уби София като дизайнер и досега сме си говорили само за Виктори като заглавие, така че това са глупости за разни синдикати, якудзи и прочие Чакам си я с интерес, даже вероятно ще се прежаля за колекционерско издание, след като нашите пичове помагат на МонТреалите (или Квебекците бяха ) с играта..

P.s. Токсик, би ли ми дал разумно обяснение защо мразиш така отчаяно Асасините като серия Вероятно тайничко си ги играеш на паузите на GTA и Payday

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
08 май 2015
Уби София нямат думата при тези решения.
pseto avatar
pseto
09 май 2015
Ще видим, досега Kotaku на тема Assassin's Creed са право в десетката. Специално за последния. Може и едното от двете да е кодово название, даже ще е логично. Само се надявам да е Syndicate.

Иначе Ubisoft най-накрая направиха умното нещо - да възложат основната разработка на различно студио, в случая това в Квебек. Ubisoft Montreal може и да е гигантско, ама вече се изчерпа на тема Assassin's Creed. Ще видим какво ще предложи играта обаче... вече почвам да имам все по-големи съмнения.

vldir avatar
vldir
08 май 2015
Дано оправят стелта, че в юнити много смърдеше.
sauron93 avatar
sauron93
08 май 2015
Все ми е тая как ще се казва , просто искам качествена игра. Когато излязоха първите 2 игри асасина беше голям хит , предлагаше иновативен геймплей екшън със фрийрън елементи и тн . Сега сякаш започва да се поизтърква лека полека . Kод-ът на Котик води подобна политика и това им носи чудесни доходи . Ако хората спрат да купуват код и асасинс крийд съм сигурен че ще изкарат нещо качественно защото просто ще са притиснати до стената и няма да имат избор, докато сега ръшват яко едно и също със променена графика .
Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
08 май 2015
Изтрит коментар
DragonSlayer avatar
DragonSlayer
09 май 2015
Токси, знаеш ли поговорката "Прескача като надрана грамофонна плоча"? Всеки път като стане дума за AC, WD или GTA, ти произвеждаш една такава асоциация в мен - повтаряш си едно и също като надрана грамофонна плоча. Забавно е само в началото.
Tiger avatar
Tiger
09 май 2015
като чета коментари от тоя тип се сещам за плодове, тролове и още нещо...
NikoJ avatar
NikoJ
09 май 2015
Току що гледах битки при първата и втората част сравнени с последните лайна от уби ... емиии реших да си инсталирам 1вата и да си припомня историята... асасина го извратиха в дойна крава след като 1вата и2ката станаха ебахти хитовете.. дори си спокням че 2ката беше брутално яко оптимизирана и красива ... един човек не се появи материализиран на 2 метра от мен а и като цяло цялата поредицата стана изабела е бременна ... супер гадно щото махнаах лийд дизайнера продуцетна и куп ключови фигури които почнаха франчайза и както го бяха планирали ТРЯБВАШЕ да бЪДЕ И ДА СИ ОСТАНЕ една невероятна EVER GREEN трилогия.... ама ЕВРЕЙСТВАНИЯ >.. долняги уби ...
goblin avatar
goblin
09 май 2015
Първата част беше иновативна за времето си и доста свежа, но точно битките ... Поне за мен бяха пълна скука - неубиваем герой който трепе цели тълпи 1 по 1 с контраатаки

"Евръргрййн трилогията" не включва ли и тройката която не ми се струва на нивото на останалото от поредицата (не съм играл Юнити, но поне по слуховете е по бъгава и от 3)?

Black Flag и Rogue за мен бяха съвсем ОК - така че не виждам защо би трябвало да спрат след 3. А ако качеството трайно падне ще се отрази на продажбите и поредицата ще за запъти към края си - така че всичко зависи дали Юби са си направили изводи

pseto avatar
pseto
09 май 2015
Assassin's Creed Unity е абсолютно същото като Assassin's Creed III - игра, която е с нов енджин и е пусната с 1 година по-рано. Наистина е адски различна в много аспекти, но просто не трябва да има прошка за това. И очевидно си е ясно планиран и обмислен ход.

Иначе за мен най-добрите игри в серията приключват до... Brotherhood. Relevations издиша, Assassin's Creed III беше много стъпки назад. Black Flag беше як само заради корабите, но ако се замисля, сухопътният елемент ми беше втръснал до неузнаваемост.

Мисля, че серията има нужда от почивка - 1-2 години. Туйто. Да се направи нещо размазващо, а не по лъжичка на година. Най-малкото така и ефектът ще е по-различен - човек няма да вижда малко промени постоянно, а много промени накуп. Дори и на психологическо ниво това е винаги плюс.


За бойната система - ако изключим безсмъртието в Ецио трилогията, то не беше лоша. Просто трябваше по-висока трудност - някакъв Hard. Така и не разбрах защо не бе интегриран такъв. Виж, в Unity трудността е вдигната и умирах често, особено ако се правех на Рамбо, което ме изкефи. Вижда се светлина в края на тунела.

Tiger avatar
Tiger
10 май 2015
@pseto, като говориш за психика, нека да кажа аз какво мисля по въпроса. Феновете на една поредица са си фенове, какъвто аз винаги ще бъда на prince of Persia. В този ред на мисли всички хора са потребители и монотонни в изборите които правят. Тоест хората в този аспект са овце, водят се от тълпата и винаги правят един и същ избор. Точно това обеснява успеха на изтъркалите се поредици, като call of duty,FIFA, asassin's creed и т.н.. Феновете винаги ще ги купуват щото са фенове, дори и нещо тотално да е било счупено в предходната част, те чак ще купят новата, и винаги ще е така. Разработчиците знаят това и точно за това ги боли кура че пускат недовършен и бъгав продукт, знаят че следваща година всички фенове и не само ще купят поредното издание на играта,ще видят че нещо в него е тотално счупено, ама след година пак ще си купят новата, стара счупена игра за пореден път.
Извинявавам се ако някой се е засегнал от думите ми... Не няма за какво да се извинявам това е част от съзнанието на всеки от нас, ако не вярвате, помислете за хараната която ядете, знаете че е кофти, ама на другия ден си купуещвате нещо за ядене, ден, след ден, след ден...
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
10 май 2015
Не съм съгласен с това.
pseto avatar
pseto
10 май 2015
Не всички фенове са фенове, тоест зависи какво е нивото на фенщината на човек. Аз мога да съм голям фен на Diablo, но три ме разочарова. Това е. Не съм си затварял очите - просто едно посредствено MMO и толкоз.

От друга страна други хора дават по-висок толеранс на тези неща - случва се. Може би до Assassin's Creed опира по-скоро до кежюъл гейминг и толкоз - както аз гледам сериал. Нямам особени претенции към него, ако "става" съм окей. При игрите не е така, там вече оценявам по различен начин. Ако обаче има достатъчно хора, които да търсят "става", да поцъкат 10-на часа и да почувстват, че покупката им е оправдана... то всичко е окей, нали така? И може би Ubisoft гони тази аудитория... с променлив успех.

Tiger avatar
Tiger
10 май 2015
@pseto за себе си така си разсъждаваш, разочаровал те е даден продукт, ок, спираш да купуваш. Точка. Обаче аз говоря за масата, за хората като цяло, защото в своето си подсъзнание всеки индивид е потребител, всеки се стреми към нещо. Да наистина в отделните случаи като теб, взел си поука, не пазаруваш, ама как ще обясниш, ти и всеки друг високите граничещи с феноменалното продажби на един и същ скапан продукт всяка година, в някои случай по два пъти на година, че що не и през 2-3 години. С риск да ядосам една голяма фен база ще намеся ои и GTA. Играта е добра, добре спор няма, обаче точно тоя отявлен истеричен хайп продава играта всеки път когато излезе, ама абсолютно всеки път. И не не хуля играта, пртосто казвам че подсъзнанието на потребител е по-силно от всеки от нас, и подсъзнателно правим едни и същи избори, дори да не го осъзнаваме. Вземете примера ми по-долу с това на кой чин сте сядали, или сядате като ученици, всеки ден(с изключения разбира се) не сте ли сядали на един и същ чин, със същия съученик, който пък е избрал да сяда всеки ден на същия чин, а бонус от това е приятелство за цял живот? За това говоря, а не за конкретния индивит и личностните предпочитения, които са различни от тези на останалите, и в своята есенция пак са еднотипни и предказуеми. Ето защо едно и също се продава всяка година, без значение дали продукта се хейти, или се хайпва, всяка година, и след година пак се продава и ще се продава 'щото се купува.
Tiger avatar
Tiger
10 май 2015
добре ще задълбая още малко в подкрепа на тезата си. Замисляли ли сте се защо са рекламите, е не съществуват защото по време на рекламите да имате време да се изпикаете или да си налеете бира и да си направите пуканки. Ще кажете че не ги гледате, доре и аз не ги гледам. Ама замисляли ли сте се каква част от тези рекламирани продукти използвате? Или колко често използвате или консумирате техни аналози или заместители??? Замислете се. Рекламите не са с цел да Ви "накарат" буквално да си купите даден продукт, а да Ви въздейства да пожелаете да използвате нещото което е рекламирано.
DragonSlayer avatar
DragonSlayer
10 май 2015
[ Рекламите не са с цел да Ви “накарат” буквално да си купите даден продукт, а да Ви въздейства да пожелаете да използвате нещото което е рекламирано. ]
=========================================================

А каква е конкретно разликата тук?

Tiger avatar
Tiger
10 май 2015
@Пабло Ескобар, и ти сън не спиш като мен, ама нямаше да е лошо да кажеш защо не си съгласен

Едит, ето за доказателство ще ти дам пример. Бил си ученик или студент, може и още да си( и аз бих искал да бъда) не си ли забелязал, че всеки ден, седмица, година съучениците ти сдат на едно и също място, както и ти сядаш на еено и също мястпо? Ако не си забелязал замисли се по въпроса

Tiger avatar
Tiger
10 май 2015
Извинявам се за техническите грешки, пиша от телефона
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл