hategame logo
The Witcher 3 – геймплей от GDC 2015
пуснато на 04 март 2015 от pseto

Напълно ясно е, че игра като The Witcher 3 няма как да не се появи на изложение от калибъра на GDC 2015. На провела се вчера презентация можем да видим ново кратко видео от заглавието.

То ни показва близо три минути геймплей, в които са включени и две битки. Най-интересно е обаче съобщението на дизайнера Дамиен Моние, че видеото горе дори не е на максимални детайли.

„Пазим максималните настройки за момента, в който си купите играта и си я пуснете – искаме да е малко като шамар през лицето“, казва Моние, който е главен геймплей дизайнер в CD Projekt Red. Очевидно той има предвид красотите, които ще ни очакват, но можем да сме сигурни, че шамар през лицето ще бъдат и системните изисквания.

The Witcher 3: Wild Hunt очакваме на 19 май за PC, Xbox One и PlayStation 4. Играта ще съчетава както отворен свят, така и традиционния акцент на сюжета и се очаква да е ултимативното заглавие от поредицата.

Коментари
undefined
10yo10f
04 март 2015
надъхвам се
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
04 март 2015
На тази игра и трябва геймплей а не само хубава графика.
DragonSlayer avatar
DragonSlayer
04 март 2015
В смисъл?
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
04 март 2015
В смисъл че не е толкова важна графиката колкото геймплея и сингъл историята за Рпг жанра.Графиката трябва да остане на по задно ниво и играта да бъде фокусиран върху геймплея и историята на игра.Едва ли ще ти я приятено да играеш вариант на Crysis-хубава графика и посредствен геймплей.Като фен на ролевите игри трябва да си наясно с това.
Charcharo avatar
Charcharo
04 март 2015
Леле мале...
На моменти се чудя дали си играл Crysis. И ако случайно си, как точно?

Иначе, по принцип си прав. Сюжет и геймплей. Но досега Witcher не е разочаровал там, особено в сюжета...

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
04 март 2015
Игра съм всички игра от поредицата.Първата не беше лоша втората и третата бяха разочарование за мен.А Crysis 3 беше ужасно слаба откъм всичко освен откъм графика.
Charcharo avatar
Charcharo
04 март 2015
Първата за мен има ОТЛИЧЕН геймплей. Просто един нешлифован диамант с не особено добри битки с извънземни. Иначе не знам какво не и харесваш...

Втората ставаше, но поне сюжета беше по-интересен.

Третата съм съгласен. Разочарование. Само графиката я оправдаха. Нищо друго.

pseto avatar
pseto
04 март 2015
Ще върна темата малко на The Witcher - за мен първата имаше добър геймплей, даже много добър, проблемът ми беше, че е малко като количество. Втората... ама хич не ми хареса. Просто generic RPG от трето лице, един тон механики на предишната игра са опростени на ужас. Тъй че се надявам да има малко повече баланс... или поне дълбочина в The Witcher 3. Да се върнат малко към корените.
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
04 март 2015
И какво му е лошото на Witcher 2 pseto?На мен първата част от поредицата пък не ми хареса.Надявам се поляците да са наблегнали на повече геймплей и история отколкото на графика.
pseto avatar
pseto
04 март 2015
Ами The Witcher 1 и The Witcher 2 са точно толкова различни, колкото Dragon Age Origins и Dragon Age 2/Inquisition. Едни имат едни предпочитания, други - алтернативни. За мен The Witcher 1 е далеч по-добрата от двете. Именно в двойката започва да се акцентира на графиката, а единицата си беше грозновата и визуалният аспект далеч не беше на преден план. Но както казах - въпрос на предпочитания.
Charcharo avatar
Charcharo
04 март 2015
На Witcher и отиваа това да има яка графика

Света на книгите го изисква

Иначе, геймлейът е твърде субективен.
На мен и двете ми харесват. Макар и 2ката повече да ми хареса. Но аз съм си фенбойче още от книгите тъй че...

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
04 март 2015
Charcharo a кога ще признеш че си и фенбой на Crysis?
Charcharo avatar
Charcharo
05 март 2015
"Charcharo a кога ще признеш че си и фенбой на Crysis?"

Фен. Не фенбой.
Иначе, ако признаеш, че си хейтър

Сериозно сега, защо така реши? Играл съм адски много FPS игри, Crytek не ми плащат, Crysis 3 беше %#&@!, и все пак смятам, че Crysis 1 си е наистина добра игра.

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
05 март 2015
Не мразя Crysis но не мисля че поредицата е страхотна както ти я описваш.В този жанр има много по добри игри от Crysis.А и има много фенбои на които не им плащат компаниите.Прости си мислят че играта на които са фен е най добрата в жанра а другите не струват нищо.
pseto avatar
pseto
05 март 2015
Ами това е нещо най-нормално, хората възприемат нещата по различен начин. А и често има игри, които за едни са пълен боклук, за други са яки и зарибяващи (най-ярък пример - Dead Island, отзивите бяха полярно противоположни, рядко ми се случваше да срещна някакво средно мнение). Тъй че не виждам какво те изненадва толкоз.
Charcharo avatar
Charcharo
05 март 2015
"Не мразя Crysis но не мисля че поредицата е страхотна както ти я описваш."

Аз не мисля, че я играеш като мен
Иначе, няма лошо. Хора сме.

"В този жанр има много по добри игри от Crysis."

За моето субективно лично мнение... ами не. Има няколко по-добри FPS игри, но не МНОГО по-добри.

И все пак... примери?

"А и има много фенбои на които не им плащат компаниите.Прости си мислят че играта на които са фен е най добрата в жанра а другите не струват нищо."

Да съм казал такова нещо някога някъде?

Иначе, STALKER ис дъ бест

Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
05 март 2015
Например Call of duty 4 е по добър от първата Crysis. А тройката е толкова слаба че игри като Bioshock Infinite и батълфийлд 4 блестят пред нея.
Charcharo avatar
Charcharo
05 март 2015
"Например Call of duty 4 е по добър от първата Crysis."

Много е добра CoD 4... но не съм съгласен.

" А тройката е толкова слаба че игри като Bioshock Infinite и батълфийлд 4 блестят пред нея."

Crysis 3 е рьзочарованието на годината за мен.
Но уви Infinite си блестеше от хайпа... в която и година да беше излезнала.

vldir avatar
vldir
04 март 2015
Такъв щамар от бъгня и неоптимизация ще бъде, че Unity ще ни стори песен.
Nreth avatar
Nreth
04 март 2015
Чак като излезе ЕЕ през 2016.Тогава ще я играем истинската версия.
pseto avatar
pseto
04 март 2015
И аз имам подобни предчувствия, но вече с PS4-ката съм с една идея по-спокоен. Винаги бих предпочел PC като основна гейм платформа, но истината е, че нямам и нерви да се занимавам с всички лайна, често свързани с PC игрите (а също така и достатъчно пари за Intel+Nvidia CPU и GPU - не, че и това ти гарантира много в днешно време ). По-добре грозно, ама все някак да върви с 30 fps.
undefined
Miro
05 март 2015
Да се наредя и аз с лошото предчувствие
Иначе за вечния спор , една GTX660 е напълно достатъчна да подкара коя да е игра на средно/високи настройки с ~50fps в комплект с някоя i3/i5/ или i7 на старо.А в момента могат да се намерят при желание АМД карти направо за без пари и веднага бих отнесъл една ако не бях тотално отвратен от безумните кежуал-конзолни шитове които се бълват.
pseto avatar
pseto
05 март 2015
Мисля си, че AMD-то е за хора, на които им се занимава. По-евтино, производително, ама дравйерите се бавят цяла вечност и в случаи като Dying Light примерно трябва да гледаш за поправки на геймърите и да се чудиш как сам да избърникаш играта, че да тръгне нормално.

Но определено ми е интересно да видим как ще тръгне The Witcher 3... мисля си, че CD Projekt Red може и да са се поучили от The Witcher 2, ама човек никога не може да е прекалено сигурен в това.

DragonSlayer avatar
DragonSlayer
05 март 2015
Абе, тези изхвърляния "Оставили сме ви най-доброто за накрая", "Искаме да бъде като шамар през лицето" и разни такива не са на добре. Умереното говорене винаги е за предпочитане.
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
05 март 2015
Pseto Witcher 3 ще бъде неоптимизиран за AMD.Просто те нямат сили да се мерят с Нвидиа по всички параграфи.И все пак дано да бъде оптимизирана и на двете карти но се съмнявам.
pseto avatar
pseto
05 март 2015
@DragonSlayer, да, така е, спор няма. Подобни изхвърляния винаги са били ненужни, особено и ако става дума за Total War: Attila, където казаха, че финалните настройки били "създадени за бъдещ хардуер"... ала-бала просто.
Nreth avatar
Nreth
07 март 2015
Тая игра ще е по-кежуъл от сингъл на CoD:
http://youtu.be/1VroZXsCyZA
pseto avatar
pseto
07 март 2015
Можем да се надяваме това да е ниска трудност... но да, доста кежюъл.

Също така, тази конкретна битка я показаха 3-4 пъти вече. Интересно ми е дали това е практиката в гейминга днес - може би да. Прави се едно видео от 30 минути и се предлагат парчета от него нон-стоп.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл