Така Minecraft продължава да расте със сериозни темпове. През 2017 година месечните потребители бяха 74 милиона. През 2018-а – 91 милиона, а сега – с 21 милиона повече.
С оглед на тези числа купуването на Minecraft за 2.5 милиарда долара изглежда като отличен ход от страна на Microsoft. След като се сдобиха с играта от компанията я отвориха към куп платформи – всъщност практически всичко, на което може да се практикува гейминг.
Покрай сделката с Microsoft пък създателят на заглавието Маркус „Notch” Перссон стана милиардер, купи си имение в Бевърли Хилс и се пенсионира от гейм индустрията.
Още по темата
П.С. Иначе липсата на цел, особено когато имаш милиард долара в сметката, може да е доста депресираща, да. Ама "простосмъртните" сред нас не виждат милиард в сметката в обозримо бъдеще, тъй че можем само да влезем имагинерно в обувките на Notch.
Не мисля, че има каквато и да е връзка между депресиите и финансовото състояние - всичко опира до индивидуалното възприемане на заобикалящата те реалност, как и дали искаш да се впишеш в нея.
А за парите - реално е така, зависи си от възприемането на света. Но пък и ако изведнъж ти се освободи цялото свободно време на света, работата отпадне като задължение до края на живота ти и като цяло този важен фактор от живота ти отпадне - това си води до промени. Според мен едно от най-лошите неща в живота на човек е да има прекалено много свободно време и прекалено малко идеи какво да прави с него. Това много често води до всякакви извращения...