hategame logo
The Last of Us II с дата на премиера, Ghost of Tsushima отложен
пуснато на 27 април 2020 от pseto
the last of us 2
The Last of Us II се сдоби с дата на премиера. След като наскоро заглавието бе отложено за неопределен период от време, то в крайна сметка научаваме, че забавянето - причинено от пандемията на COVID-19 - все пак няма да е толкова сериозно.

По план The Last of Us II се очакваше на 29 май. Новата дата на премиера е 19 юни. Или с други думи нищо толкова сериозно.

Тази добра новина обаче е гарнирана и с една лоша вест - забавянето на друг PlayStation 4 ексклузив - Ghost of Tsushima. Него очаквахме на 26 юни, но новата му дата на премиера е няколко седмици след това на 17 юли. Все пак и това забавяне не звучи огромно.

Разработчиците на Ghost of Tsushima посочват, че отново COVID-19 е причината за забавянето. Преминаването изцяло към работа от вкъщи е забавило леко екипа на Sucker Punch на финалната права, но сега всичко е наред.

Естествено е напълно възможно и Sony да не са искали да пускат два ексклузива толкова близо един до друг, което допълнително да е наклонило везните към отлагане на Ghost of Tsushima.

Засега календарът на 2020 година е доста разреден, особено и след някои сериозни отлагания покрай COVID-19. Но при липса на особено много големи премиери несъмнено The Last of Us II и Ghost of Tsushima ще се отличат още повече.

Коментари
igra4 avatar
igra4
28 април 2020
19 юни да се обяви за общо национален празник. Една божествена игра излиза 🙂
darkblue avatar
darkblue
28 април 2020
Какво стана е играч, пак ли ще се правиш че не си видял, да мине време и после пак да се направиш на тарикат. Давай казвай кога.
nightwarrior avatar
nightwarrior
28 април 2020
Остави го, че ако са верни нещата дето четох за историята, ще е на Suicide watch след премиерата
darkblue avatar
darkblue
28 април 2020
toti avatar
toti
28 април 2020
То май са били принудени, доколкото четох някакъв ядосан служител ги вкарал в играта като разкрил историята и малко сцени от играта... така че май една от най очаква ните игри вече не е толкова очаквана...
LethianDream avatar
LethianDream
28 април 2020
Това е хубавото да НЕ следи човек постоянно тоновете информация около всяка игра, TLOU2 за мен лично е един от двата преордъра тази година заедно с Киберпънка. Едва ли ръшват заради това със служителя, по-скоро си го отложиха за средата на юни, за да има нормална премиера, защото април и май това нямаше как да се случи.
toti avatar
toti
28 април 2020
Абе не знам,но е факт че веднага след изтичането не закъсня и новата дата,иначе надали са имали намерение скоро да я обиявяват...ама е уж я отлагаха за по хубаво,а то какво стана
sClass avatar
sClass
28 април 2020
кога излиза за рс?
Charcharo avatar
Charcharo
28 април 2020
С PS4 емулатора.
Mitko6000 avatar
Mitko6000
28 април 2020
След 10-на години.
Charcharo avatar
Charcharo
28 април 2020
Ако наистина е такава класика, времето не е от значение.
Но това е просто псевдо-филм на Naughty Dog, не произведение на Тургенев...
Mitko6000 avatar
Mitko6000
28 април 2020
Принципно говорех за времето до читав емулатор за PS4. Че е като филм, да съгласен съм, но съдейки по каталога на Naughty Dog, историята сигурно ще е добра интересна и ще си заслужава изиграването, макар и да не мисля да правя преордър.
nightwarrior avatar
nightwarrior
28 април 2020
Като гледам лийковете... не съм убеден за сторито
Mitko6000 avatar
Mitko6000
29 април 2020
Не съм ги виждал и не мисля да ги гледам. Като цяло, не очаквам някакъв сюжет шедьовър, а просто добро продължение на една доста добра, леко кинематографична игра.
logout avatar
logout
28 април 2020
Трябваше да я пуснат преди излизането на PS5, после ще могат да вземат "скромна" такса за да се оптимизират ефектите за новата конзола
pseto avatar
pseto
28 април 2020
Ще ме накарате и мен да ги видя тези лийкове най-накрая.

Макар че ако трябва да съм честен самата история на The Last of Us не бих оценил като някаква мега велика и прочее. Реално си е класическата зомби зараза от А до Я. Развитието на основната нишка също не е нещо мега впечатляващо.

Плюсовете са по-скоро по начина, по който са показани отношенията между Джоел и Ели и цялостната атмосфера на постапокалиптичния свят. В този ред на мисли и историята да е средна ръка, това може би няма да навреди особено.

Любопитно ми е дали на механично ниво нещо ще се е подобрило. Защото при него Naughty Dog по-скоро деградират през годините, а никога не съм разбирал защо наред с красивите си пейзажи и атмосфера не вдигнат малко левъла в престрелки, промъкване и прочее. Може би защото нямат нужда от това.

Charcharo avatar
Charcharo
28 април 2020
Западна игра. По-добре да е филм отколкото системи и мислене и дълбок сюжет.
Mitko6000 avatar
Mitko6000
29 април 2020
Съгласен съм донякъде. В днешно време е трудно да се създаде оригинален сюжет, но ако има пак същата атмосфера и връзки и емоции между героите, съм за. Не е задължително всяка игра да те кара да мислиш и да разсъждаваш философски.
Не мисля обаче, че Naughty Dog деградират. Тук давам за пример Uncharted 4, въпреки че беше на ново поколение хардуер за времето си и се очаква да е по-напреднала, определено вдигна нивото на екшън, престрелки и промъквания, които видяхме в първите 3. Добавиха се превозни средства, някои по-отворени части. Не е оригинално, но добре дошло в поредицата. Между 1 и 2 също има съществени подобрения, но да кажем, че тогава Naughty Dog са имали идеи за първата, които не са имали време да реализират. The Last of Us пък, имаше повече фокус върху промъкване и намиране на начин да очистиш повече от един враг без много шум.
Не съм гледал въпросните лийкове, но мисля, че въпреки тях, играта ще има успех. Не съм супер хайпнат, даже рядко ми се случва в днешно време, но с удоволствие ще я добавя към колекцията, щом падне цената й.
nightwarrior avatar
nightwarrior
29 април 2020
Не съм съгласен за Uncharted 4. По-слаб ми е от 3, че и от 2. Като цяло трилогията беше с много здраво темпо, което ми помагаше да не мисля, че три пъти ми поднасят същата история със същите дупки в сюжета.

Uncharted 4 беше по-дълга, но не беше по-съдържателна. Целенасочено искаха да си покажат пейзажите и да ти губят времето. Ако бяха изрязали излишното или го бяха развили, щеше да е ок. За какво ми е отворен свят, като не е отворен. Имаш илюзия за него, но той е линеен до пръсване. Трябваше да мина по един мост в Мадагаскар и това е, кво като мога да въртя с колата около моста? Бяха го сложили, просто да покрият отметка.

Играта дали ще има успех... еми да, ще се продаде, те и BioWare продадоха ME:A и Anthem на база реноме. Играта ще се продаде, ако ще да е най-тъпото клише, друг е въпроса. Аз и за първата до момента смятам, че е най-прехвалената. Геймплея беше обикновен ковър шуутър с малко стелт. Сторито не беше лошо, ама не беше и нещо кой знае какво. Сега, вярно, може би очаквах твърде много след всички хвалби, ама...

Mitko6000 avatar
Mitko6000
29 април 2020
Честно казано, харесвам 4-ката много повече от 3. Разчупиха геймплея, Самите нива ги усещах по-грандиозни, направиха стелта по-добър благодарение на факта, че вече можеш да разбереш ако някой те вижда, а не всичко да пропадне и да ядеш куршуми. Историята признавам, не е за всички. Има много бавни моменти, в които просто се върви, което за мен не е проблем, защото ценя историята в една игра, макар и да не е оригинална. Все пак, разбирам защо някои хора не харесват това и обичат да карат по същество. Може би, затова харесах и първия TLOU. 3-ката си имаше прекалено много идеи повторени от 2. Да, има и готини моменти, като flashback-а към младите години на някои герои, и някои от нивата. Въпреки това, с всяко преиграване, малко повече я ценя. Но Uncharted 4, за мен лично, си остава най-добра от поредицата, имайки предвид че съм изигравал всички, по няколко пъти. А и много харесвам факта, че успяха да доведат историята до някакъв добър край, а не да продължат да доят, както се случи с God of War за известно време. Все пак, уважавам мнението ти.
Реалността е, че в днешно време просто няма как да се направи нещо невиждано. Отчасти самите компании са виновни за грандиозните маркетингови кампании които правят за конкретна игра. Тук особено визирам Ubisoft. Затова гледам да нямам грандиозни очаквания и hype, и в крайна сметка, в повечето случаи получавам точно това което очаквам.
toti avatar
toti
29 април 2020
То аз имам чувството,че вече стигнаха до някакъв лимит гейм разработчиците и няма с какво да ни изненадат освен с яки истории...реално да си призная тия игри които ще излизат и планувам да играя въобще не бих се занимавал,щото GoT си е направо Sekiro,CP2077 пък ще си е най обикновен FPS,а TLOU 2 ще си е още от същото,но с яка история(много се надявам)ама май ъъъ но ще почакаме и ще видим изненадани ли ще бъдем или яко разочаровани...
pseto avatar
pseto
30 април 2020
The Last of Us беше прехвален, защото куп мейнстрийм медии и не-геймъри за пръв път се докосваха до подобна игра и всички се изненадваха, че "игрите можели да са като филми, уау!". От това дойде големият хайп за The Last of Us. Баш геймърите не мисля, че се впечатлиха нито от кинематичността, защото The Last of Us далеч не е първата игра с добър кинематичен елемент, а още по-малко пък от геймплея. Именно прехвалването от мейнстрийма може би разочарова част от хората, самият аз съм написал с една идея по-критично ревю пак заради това. И аз не видях тази велика, монументална игра, която всички хвалят. Добър е The Last of Us, може би страхотен, но не е мега, супер велик.

Сега мисля, че The Last of Us II ще бъде съден по-тежко и няма да мине само с добра кинематичност. Най-малкото всички онези, които бяха спечелени като геймъри преди години сега ще са... геймъри и ще очакват малко повече. Интересно ми е дали Naughty Dog са се поучили от грешките си. Повечето студия реално не го правят.

@toti - не мисля, че това е така. В гейминга всичко опира до едно-единствено нещо - дали си направил читава игра откъм геймплей. Игри като Doom Eternal ме убеждават в това - имаме геймплей, измислен преди 25 години, който и до днес може да е зарибяващ и як.

Съгласен съм с това, което казваш, но всъщност причината е не толкова, че няма какво да се измисли, а че доста компании действат по възможно най-комерсиалния начин и по пътя на най-малкото съпротивление. Заради което изглежда, че даден тип геймплей е остарял и изтъркан, а всъщност начинът, по който нещо е реализирано е лош.

igra4 avatar
igra4
29 април 2020
Witcher 3 сторито е на едно ниво с гейм ъф тронс. А гейм ъф тронс е порно помия за раята 😀
LethianDream avatar
LethianDream
29 април 2020
Да, едно ниво е с GoT, просто, елементарно фентъзи, което да харесва на повечето хора. Гледам, че колегите Дарк соулсъри злобеят затова, че е лийкнала историята на TLOS II, голям праз, знаем, че е лесбийка нашата лейка Ели, гледали сме трейлъра и.. пак ще е класи над трите уичър игри и седемте книги на тоя обрязания Сапковски, дето вещерката седем книги чака уичъра да я наебе, а той няма с какво..Кой нормален човек чете фентъзи, по 700 страници обяснения и разтягане на локуми..Робърт Джордан в Колелото на времето с 500 героя, един от друг по-лесно забравими и ненужни, 50 страници описание на шевици или на Мартин истериите да си убие най-интересните герои. То само първата интро кинематографична сцена в първия The Last of Us е легендарна и поставя всички тези четива и игри в мишите им дупки, откъдето са излезли. Но има си хора като Найта или дори Псето, които интересната история не ги вълнува, а е важно колко точки ще накачат на уменията или колко тревички ще съберат. Няма защо да ги съдим и да се караме с тях, това е все едно да се мразим, защото единия яде зеленчуци, а другия месо. Просто това ни харесва И за двата лагера си има игри, и дано да продължават да ги правят - както наблягащи на историята игри като Детройта, Beyond:Two Souls и TLOU, така и Диабло 4, Уичър 4 и т.н., където историята ще е развита от осмокласник
Mitko6000 avatar
Mitko6000
29 април 2020
Това, че е лесбийка не е никакъв лийк. То си беше силно очевидно още в Left Behind DLC-то. Иначе да, @LethianDream си го каза точно, нямам какво да допълня.
toti avatar
toti
29 април 2020
+1
nightwarrior avatar
nightwarrior
29 април 2020

Ще ме разплачете, кой изобщо меси Вещера тука

Ама ако сме тръгнали... Джордан, че и Мартин са всепризнати писатели. Заеби, дали аз ти или бай Пешо ги харесва, признал ги е целия свят - продажби, награди. Има вкус, има и обективни неща. И ако наистина смяташ, че The Last of Us слага който и да е от споменатите писатели(включително Сапковски) в миша дупка, то просто ми е жал. Не, че фентазито е най-висшата литература, съвсем не, ама това изказване горе е направо нелето.

Това че нещо е във фентъзи жанр, не го прави добро и лошо, качествата на конкретния продукт са от значение. Не харесваше ли ти A Plague Tale: Innocence? Я ми кажи какъв е тематичния жанр, че не помня? Това прави ли я лоша за теб?

Да не говорим, че само едното DLC на Вещера - Hearts of Stone със своята философия и препратки към Фаустовата история, прави брътвежите ви абсурдни. Погледни плот холовете в Детройта, Хеви Рейна(не споменавам Beyond, защото все още не съм я играл) и тогава ми разправяй кое го пише осмокласник.

Правете разлика между "не харесвам играта и затова историята и е тъпа" и "историята е тъпа". Аз не харесвам Last of Us, но не смятам, че историята е тъпа.

За мен няма значение дали Ели е хомо, това без друго бе загатнато отдавна, ще се смея обаче на играчкин, защото сега трябва да го пере шизофренията. Хем мрази хомо нещата, хем трябва да харесва играта.

Дарк соулсъри вика, соулс игрите са нещо от сорта на 10% от всичко което съм играл в гейм историята си, ама ако ти помага да убеждаваш себе си, че заради това съм на друго мнение, продължавай да позваш фразата, не пречи.

Не знам откъде идва тва объркване в теб, че не ме интересува интересното стори(за псето не говоря, макар че него съвсем не знам защо го месиш, понеже с него сме на различно мнение за tlou, може би те кефи идеята да сте сами срещу всички, ок). Харесвам игри с добро стори, харесвам и игри с добра механика, обожавам когато има комбинация от двете.

Всеки има право на мнение, но някои от горенаписаните неща са абсурдни. Но ме кефи как вместо аргументи или защита на игра, на стори, се напада друга игра (в примера Вещера), която няма нищо общо с разговор. Това е най-смешния подход при спор

LethianDream avatar
LethianDream
29 април 2020
Найт, ами Вещерът е прехвалена боза, какво да нападна за сравнение? Пак казвам, това вече е до лично мнение, събирай си тревички и слагай точки на бомбите или там отварите..но да твърдиш, че имала влияние като на Фауст едва ли не, това ми е смехотворно. Първо, всичко вече е измислено на идейно ниво, така че аз гледам кое мен ще ме развълнува и допадне и оттам определям дали играта има стойностна история или не. Има ли епични сцени в първия TLOU? Има, и то не една.. Има ли епични сцени в Уичъра.. аз не видях такива, само една дълга, ужасна скука.. и няма как дори са стигна до диелсита.. Това е все едно жена да ми предложи кофти секс, защото ще свърша. Пак казвам, чел съм и някои фентъзи книги, които ми се дават като пример за история. И тук пак съм на мнение, че няма разлика в изкуството- може да ме трогне игра, филм, книга, дори музика, няма как едното да е над другото, както ми твърдеше Чарчаро май, че само книгите са велики, а другото е помия. Плот холове не съм видял нито в Детройта, нито в Рейна, чудесни игри със завършена, интересна, вълнуваща история. Виж, в Уичъра няма холове, то там цели мазета зеят от безумия Оня ебе всичко по пътя си, но не и тая, която трябва, уж помага на хората, а им тарашиш всичко от къщите, пълен смях. Ма ти си се радвай на великите "всепризнати" писатели. И понеже не можеш да търпиш други мнения, различни от твоето, вероятно ще изригнеш с някоя стена в защита на Сапковски, която дори не смятам да чета, камо ли да отговарям.
P.S. Не знам, кой те излъга, че Plague Tale е фентъзи, това си е игра, базирана на исторически събития и там няма разни калитковци с два меча, които вадят духове от кладенци
Mitko6000 avatar
Mitko6000
29 април 2020
Спора си е безмислен. Всеки го кефят различни неща и само защото един харесва Вещера, не значи, че и друг трябва. Така, че играйте си който каквото му харесва, дали ще е заради история или геймплей или квото и да е, все тая.
nightwarrior avatar
nightwarrior
29 април 2020
Аз не съм казал, че TLoU няма яки моменти. А колкото за вещера, ти не си видял историята и я оценяваш. Да не говорим за длс-тата. И понеже обичаш сравненията, това все едно да пусна TLoU да стигна до момента, в който Джоел побягва с брат си и дъщеря си, да изгася преди да видим какво става с щерката и да кажа, че тва съм го гледал в Walking Dead. Поне прочети за какво става въпрос в длс-то дето споменах и тогава ми разправяй, че няма препратки към Фауст...

Никъде не съм твърдял, че вещера няма плот холове. Тънката разлика е, че основният фокус на вещера не е историята, тя е важна част, но не е единствена, има много геймплей. Детрой, Хеви Рейн са игри с фокус история за сметка на геймплея. Когато нещо ти е основен фокус, нормално да очавам да е изпипано, ама не е...

Плег тейла не бил фентъзи... Ти сериозно ли го написа това?!?!? Основан на исторически събития... Абе и аз съм чел по учебниците за плъхове дето ги управляват с ума и тн. Или за теб магията се приема за такава само ако събираш неща за крафтинг? Ох ужас, ми то и това го има в играта. Взе да става неловко. Това че се използва за фон уж средновековна Европа (оправдано казвам уж, заради анахронизми и т.н.) не прави играта историческа. Все едно да твърдя, че AC Odyssey e историческа, макар че тя е някъде около фентъзи и сай-фай.

Явно ти е мъчно да приемеш, че харесваш фентъзи игра, нищо, ще се правим, че не е станало.

Mitko6000, така е, всеки може да харесва каквото иска, в което няма лошо. Несъгласието ми не е, че не харесват Вещера или че харесват TLoU.

igra4 avatar
igra4
29 април 2020
Найт, защо трябвало насила да играя новия tlou, играя заради геймплея, после стори и графика. Точно заради това вещер 3 ми стана скучна, геймплея й, ми беше дървен, както и другите механики, които само бавят темпото. Отивам в няква пещера да бия някакъв мутирал паяк и ми изписва меча ти трябва да и намазан с няква отвара, че да му правиш демидж, отиваш вървиш телепортваш се да говориш с няква за тая отвара, ама от там се оказва че трябва да събирам 5-6 билки че да направя отварата, с която меча да се намаже че да пия паяка и тва е обикаляне и занимвка с излишни глупости, и после псето плюе язденето в РДР2 и се празни на вещер 3,дет е с мега счупено темпо. Дрегото анимации и т.н.,за сторито нямам мнение знам че му се кефите на тоя как ебе. Битките и те дървени. Тлоу както казва Летиан ще има лол моменти и интензивен геймплей, подобрени геймплей елементи, сторито както дойде и то ще е на ниво, все пак тва са Naughty Dog не Сапковски пияния поляк😀
Charcharo avatar
Charcharo
29 април 2020
@Lethian
Фауст е фентъзи също. И да, очевидно Witcher 3 не е на такова ниво, но TLOU е още по-далече.

Иначе, ако ще си елитар, поне бъди елитар докрай. Лирика и драма моето момче, остави епоса за децата.

nightwarrior avatar
nightwarrior
29 април 2020
Геймплея на първия TLoU е дженерик ковър шуутър със стелт. Няма лошо ако това ти харесва, но да се хайпваш за това... стои ми несериозно. Да си като Lethian заради сторито... поне го разбирам. Както и да е.

За Вещера си прав, трябва подготовка, но това е точна адаптация на сорс материала. Там също трябва подготовка. Самата идея е, че вещерите са машини за убиване, но целенасочени, методични, не е просто груба сила.

Разбира се ако това ти е единствената пречка, пусни си играта на най-ниска трудност - нито ти трябват мазила, нито кой знае каква подготовка. При някой и друг по-силен бос, вероятно ще ти трябва отвара за кръв, ама толкова. Не случайно трудността е сложена, ако искаш по-висока, да, ще се наложи да се понапънеш, ама нали това е идеята на високата трудност...

Rostik79 avatar
Rostik79
29 април 2020
Ще взема да я изиграя най-сетне тази Вещер 3, деева! Колкото пъти я почвам, все не ме зарибява, но някой ден ще се насиля да я мина - за да съм наясно най-малкото със спорове като горния. От няколкото часа, които съм я играл, не разбирам защо е толкова хвалена, честно казано, но и нищо не съм видял от играта за толкова време. Най-вече ме отблъснаха тоновете раздути менюта, инвентар, ъпгрейди, рецепти, кристали ... Зa някои играчи предполагам е интересно, но за мен много убива темпото това ровене из инвентара с часове.
nightwarrior avatar
nightwarrior
29 април 2020
Rostik79, няма проблем да не харесваш играта, казвал съм го вече стотици пъти. Дето се вика всеки влак си има пътници. Ще кажа същото като на Mitko6000 горе, не ми е проблем, че не харесват играта или че харесват друга.

Иначе сериозно, ако искате просто атмосфера, експлорейшън, без да се мъчите за отвари, мазила, просто свалете трудността. Така ще трябва да правите 2-3 отвари тотал(туториълни един вид) и ще си цъкате без ядове. То даже левелъпа ще ви малко whatever. Играта умишлено е направена с няколко нива на трудност все пак.

BundyBari avatar
BundyBari
29 април 2020
@Rostik79 И аз съм така, но в моя случай трябва най-накрая да стигна до TLOU, но умишлено задържам засега да ги изиграя с 2-ра част една след друга.
Но иначе Вещерът е супер комплексна игра и който твърди, че няма едно от двете - история и геймплей, просто не е навлязъл достатъчно надълбоко в играта
toti avatar
toti
29 април 2020
И двете са ми любими и ме грабнаха с нещо...едната със супер грабваща история,а пък другата с интересен отворен свят в който спокойно можеш да хвърлиш едни 200-300 часа,аз имам около 400 часа и определено е зарибяваща...така че то си е и до това дали ще те грабне...
pseto avatar
pseto
30 април 2020
@LethianDream, не знам защо реши, че "не ме вълнува" добрата история в игрите, при положение, че съм написал съвсем положителни ревюта на не една или две изцяло кинематични игри?

The Last of Us наричам прехвален заради посредствения му геймплей, защото той не е кинематична игра. Това, че в една игра кинематичният елемент е най-добре реализиран далеч не я прави кинематична. Например в последните няколко Call of Duty-та кинематичната част е много добре направена. Откъм motion capturing, актьорска игра, цялостно заснемане на сцените. Това прави ли Call of Duty кинематична игра? Абсолютно не. Ами, подобно е положението е и с The Last of Us.

Сега погледнах в YouTube, за да видя дали го помня правилно - "чистите" кът сцени на играта са час и половина, има и видео с 4 часа кът сцени (в които са включени и доста престрелки, по време на които се говори за нещо от историята). Самата игра е дълга поне 16 часа. С други думи 3/4 от нея е "традиционен" геймплей на прикюченска-сървайвъл игра, а другата 1/4 са кинематични моменти. За сравнение в Detroit: Become Human вероятно имаш пълен контрол над героя си не повече от 2-3 часа сумарно от 10 геймплей, всичко друго е QTE, водене на диалози и гледане на кът сцени. Ето това наричам аз изцяло кинематична игра, която няма претенции, че предлага "реален" геймплей. Има толкова геймплей, колкото да е налична някаква средна интерактивност и толкоз.


Та в този контекст е напълно нормално някои хора да оценят цялостния пакет The Last of Us като не чак толкова велика игра, защото Naughty Dog са избрали да акцентират здраво на геймплея, не на кинематиката, както прави Дейвид Кейдж. Това не значи, че тези хора не се вълнуват от историята и кинематиката. Това означава, че тези хора не са харесали елемент, върху който самите разработчици са поставили значителна тежест.

П.С. Също така основната история на The Last of Us е клише на половин век в зомби жанра. Ели е имунизирана от зомби зараза и мистериозна организация се опитва да я хване и да изследва защо. Това е основният сюжет на може би всеки трети зомби филм, ако не и всеки втори.

Charcharo avatar
Charcharo
29 април 2020
Е затва играчкин ще си остане беден !
darkblue avatar
darkblue
29 април 2020
и мишок
Freenod avatar
Freenod
29 април 2020
Като прочетох мненията ,за момент помислих ,че може да ме е подгонило някакво раздвоение на личността,понеже харесвам цялата поредица за Вещера заедно с книгите,чета фентъзи,чета лирика от време на време ,но харесвам и The Last of us и даже съм направил преордър за двойката а в момента на лаптопа комбинирам FM2019 с Шогун 2 Идеята ми е ,че всеки има право да харесва каквото си иска ,стига да му доставя удоволствие ,те игрите в крайна сметка са за това и книгите и филмите също,преди всичко някакво бягство от действителността ,всеки има право да избяга както му харесва и с каквото му харесва Играйте и споделяйте какво ви е харесало(въпреки че сайта се казва Хейтгейм )
Въпреки ,че някой беше казал ,че в спора се открива истината
igra4 avatar
igra4
29 април 2020
С кой играеш в фм2019? Замислям се да почна с Бате Борисов 😀
Freenod avatar
Freenod
30 април 2020
Ботев Пловдив...сантименталност
rosniak avatar
rosniak
30 април 2020
Драмата, около Tlou2 става още по-напечена.А и ако слуховете са верни, ще бъде доста интересен период..
pseto avatar
pseto
30 април 2020
Аз все още не ща да се спойлерирам и ще изчакам до премиерата (макар и да не се вълнувам от кинематичните елементи в игри).
rosniak avatar
rosniak
30 април 2020
Те спойлерите и "течовете" ги остави настрана- аз говоря за съвсем други работи, дето са свързани с процеса на създаване на играта и за хора, които не би трябвало да имат ефект върху създаването на продукт от който нищо не разбират, но си врат носа навсякъде.
DragonSlayer avatar
DragonSlayer
30 април 2020
Отивам, вика, да бия някакъв паяк и се оказва, че това не е някаква акара, дето можеш да я смачкаш с подметката на обувката си, ми било голям ми ти зъл паяк, паячище биля!

Пък аз, вика, съм тръгнал като на сватба, обърках май играта. Тия СДПР си мислят, че аз имам време да се занимавам с техните отвари.
Де да знам, че ще ми трябват докторски познания по токсикология да им убия кирливия паяк.

И за капак, кат отидох до ПАЯКА, тва вече ме довърши! Никва сцена, бро, никво натискане НА [+] бутона! Тия искат да се бия с паяка ама реално. Те ти, викат, копчетата за движение, те ти копчетата за знаците, те ти меча, ха сега УДРИ!

Да ви Ева и играта, аз ако исках да ги правя тея гимнастики, щях да си взема учебника по химия и да се запиша в някой ЛАРП клуб.

nightwarrior avatar
nightwarrior
30 април 2020
BundyBari avatar
BundyBari
30 април 2020
И това забележете е "RPG-паяк", представям си мнението му за един "Souls-паяк".
darkblue avatar
darkblue
30 април 2020
Dandelion - Still The Best Romance Choice avatar
Dandelion - Still The Best Romance Choice
30 април 2020
Charcharo avatar
Charcharo
30 април 2020
Да кажеш, че TLOU е по-добре написана от Песен за Огън и Лед е абсурдно.

Да квичиш от фентъзи жанра и после да лижеш подметката на Фауст (фентъзи) е смехотворно.

Само геймърите може да са толкова ненормални.

Dandelion - Still The Best Romance Choice avatar
Dandelion - Still The Best Romance Choice
30 април 2020
pseto avatar
pseto
01 май 2020
Аз за пореден път бих казал, че не виждам как може да се сравни сценария на игра с книга. В единия случай има тежък акцент на диалозите, в другия почти винаги (включително и в случая на Песен за огън и лед) се залага на разказвателната и описателната част. Можем да сравняваме и диалози с диалози, ама и това пак си е ябълки vs. портокали. (Макар че горе мисля, че ставаше дума по-скоро за сериала, отколкото за книгите.)

Но като цяло почти всички сравнения с дискусията са на несравними неща - от една страна на игри от тотално различни жанрове, а от друга - на игри с книги и с филми/сериали. Аз поне не виждам база за сравнение. Много малко са игрите тип Disco Elysium, които могат да се сравнят директно с книги (най-вече защото има елементи като интроспекции, описания на външния вид/поведението на герои, въпреки че са рендерирани пред нас, и др.).

Charcharo avatar
Charcharo
01 май 2020
@Pseto
Знаеш моето мнение. Тотално и абсолютно несъгласен съм.

@Dandelion
Ако влезеш в r Hardware или r PCgaming ще видиш колко малоумни са много от PC геймърите.

rosniak avatar
rosniak
02 май 2020
Ситуацията, около тия "течове" за TLOU2, става още по-забавна- то, видиш ли, не било служител на Сони/Кучетата, ми било малоумното братче на бай Уй от съседният блок.. Да ти еба мултимилионна (милиардна) компания, дет не може си защити най-големите заглавия от тва да не изтече важна информация... Всъщност, за тва и удрят критиците в тубата.. Заеби...
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл