Интересното? Почти сигурно в уволненията не присъстват обикновени служители. Напротив, става дума за 15-20 съкратени човека от общо 150, които са... по висшите етажи на управлението. Става дума за мениджъри по управление на проектите, шефове по дизайна и други.
Що се отнася до обикновените черноработници, те си остават част от Rare. Което звучи като сериозен плюс!
Прекалено рядко се случва обикновените хора да са виновни за някой слаб продукт от голям мащаб. По-често посоката, по която е тръгнал е била погрешна от самото начало. Така ми се струва, че идеята на Microsoft е добра.
Иначе, самият Kinect засега не е чак толкова популярна джаджа. Макар и да е задължителна част от пакета с Xbox One – или поне беше до съвсем скоро – то е съмнително, че мнозина се възползват от игрите за сензорната камерка. Може би студия като Rare, концентрирани върху Kinect е добре да се насочат към хардкор аудиторията... това изглежда като наистина добра стратегия.